Autoweek
AutoWeek
14 december 2025
-
De Kia EV4 bewijst naast de Renault Scenic dat hij een goede EV is, maar niet in alles beter
Dubbeltest: De Kia EV4 bewijst naast de Renault Scenic dat hij een goede EV is, maar niet in alles beter
-
Test: Volkswagen ID3 GTX - Met de wetenschap dat er een GTI komt begrijpen we 'm beter
De snelste versie van de Volkswagen ID3 heet nu nog GTX. Een niet echt hete versie, want die komt nog in GTI-gedaante.
-
Deze topklasse limo's uit de jaren 1950-1980 stijgen nog wel in waarde
In een topklasse limo als klassieker rijd je voor een lage aanschafprijs in weelde van weleer. Zeker die uit de periode 1950-1970 dalen in waarde.
-
De Nio EL6 is dankzij accuwisselen eerder in Italië dan de Volvo EX90, maar het scheelt niet veel
Nio blijft geloven in accuwissels in wisselstations. Om te zien of dat echt tijdwinst oplevert, gaan we met onze EL6 en Volvo EX90 naar Italië.
-
Bij de elektrische Mercedes-Benz GLC moet je extra betalen voor maximaal bereik – Back to Basics
Bij het aankleden van deze auto moet je goed opletten, want de GLC wordt al heel snel heel veel duurder.
-
'Heeft mijn plug-in hybride Volkswagen Multivan niet te weinig vermogen voor een caravan?
Hoe zit het nu met het motorvermogen van een plug-in hybride? Dat vraagt een AutoWeek-lezer met een Volkswagen Multivan zich af.
-
Veel bagageruimte voor €5.000: fijn dat je compacte stationwagon nog wel als occasion vindt
Nieuw is de kleine stationwagon uitgestorven, gelukkig zijn ze er nog volop als occasion
-
BMW 525d Touring – 2009 – 551.153 km - Klokje rond
Rob Meijer stapte van een Mercedes over in deze BMW 525d Touring. Al zeven jaar en ruim 370.000 kilometer geniet hij van zijn zwarte zescilinder.
-
Seat Ibiza en Arona krijgen frisse toet en verse prijslijst: vanaf € 23.990
De Seat Ibiza en Seat Arona zijn terug met een frisse blik en een nieuwe prijslijst. Het feest begint bij €23.990, maar wel tijdelijk.
-
Revolutionaire koplamp van Mercedes moet schadeherstel goedkoper maken
Het vervangen van een moderne koplamp kost vaak duizenden euro’s, maar daar heeft Mercedes wat op gevonden. Ze gebruiken schroeven in plaats van lijm.
